14 NOVEMBER 2010

Jag har en bror som gör musik bredvid mig, och en mor som tjatar om tvätten, medan jag själv svälter.
Ikväll blir det taccos.

Ända sedan torsdag har jag och dizzy varit och hjälpt till att rigga upp, sköta ljus(dizzy), och ett bildspel(jag) under Roséns och hans körs konsert. Det har varit kul, men ganska sena kvällar och mycket att göra varje dag. Idag har jag bara tagit det lugnt och fixat lite med bloggen:

* Nu kan du gå in under galleri längst upp, då kommer du fram till 6 st miniatyrbilder som ska föreställa mina 6 olika album. Klicka på någon av miniatyrbilderna så kommer du till albumet och kan bläddra igenom bilderna som hör till det!
* Ändrat om lite i menyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback