På plats i Halmstad

Ja då var jag äntligen framme. Ligger i skrivande stund på sängen i mitt rum på vandrarhemmet och tittar på TV. Ska sen kanske ta en prommenad för att se hur lång tid det kan ta att gå till högskolan. Nollning imorgon ju!!
När jag klev av tåget i Halmstad och hittat vandrarhemmet så insåg jag att det inte öppnar receptionen förrän 16:00, så jag tog mina två tunga rullväskor och min axelväska och hittade ett supermysigt fik vid en hamn i närheten. Sjömanskyrkan hette det. Dit kommer jag absolut att gå igen, billigt och underbar personal. Hon jag köpte macka av där hjälpte mig med kartor och att ta reda på vilka bussar som går vart. Hon tyckte absolut att jag skulle komma tillbaks och berätta hur det går för mig på högskolan.
Trevligt i Halmstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback