Antagen på högskolan i Halmstad!

Som några kanske redan vet så har jag suttit hemma i ett år nu, efter att jag tog studenten. Nu är jag riktigt pluggsugen. Fick reda på, för någon vecka sedan att jag blivit antagen på högskolan i Halmstad. Jag var reserv men fick visst tillslut en plats. Webbdesign ska jag läsa :-)

Jag ser fram emot mina studier men just nu är det ett himla stressande med CSN, boende och nollning! Ska bli skönt då allt det lugnar sig för just nu suger det musten ur mig att inte veta var jag befinner mig om 1 vecka.

Jag skrev för ett tag sedan att jag skulle vilja börja blogga igen! Nu har jag en bra anledning. Eftersom jag flyttar bort från vänner och familj så kan det kanske vara roligt att skriva ett inlägg då och då så att folk kan läsa vad jag har för mig där nere, istället för att jag ska skriva halvlånga statusuppdateringar på facebook.

Plus att om jag nu ska läsa webbdesign kanske jag lär mig ett o annat om bloggdesign! Då är min blogg ett perfekt byte för mig att utveckla mig lite granna på fritiden :-)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback