Boende, CSN, katt

Jösses vad mycket det är som hänt den senaste månaden, men nu börjar allt falla på plats. Jag har ordnat boende och CSN. Kommer att dela en nybyggd lägenhet ca 1 km från högskolan tillsammans med ett ungt par. Vi delar samma intressen och alla vi tre tycker om katter. Så nu har vi kommit överens om att jag ska ta med mig en av våra katter, och självklart blir det Musse. :-) Så han och jag ska alldeles strax flytta till Halmstad!
Jag åker ner redan den 22 augusti, Musse kommer ner 31 augusti.

Idag har jag varit och klippt mig, köpt nya converse och lite kläder att ha till skolstarten. Tack snälla Lasse som gav mig pengar så att jag kunde ha råd med allt detta.

Jag har även tvättat katten idag. Han har bott i sommarstugan i två månader nu så det fanns nog både det ena och det andra i hans päls. Hehe... Och i morse var jag och hämtade en skitförbannad katt i sommarstugan. Tessan. Hon ville INTE hem. Stackars små..

Nu ska jag försöka hitta lite torra kläder, det var inte bara musse som blev blöt kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha stackars Tessan xD

2012-08-20 @ 19:25:00
URL: http://nachtbringer.wordpress.com
Postat av: John

Haha the cat showered you instead!! XD

2012-08-21 @ 00:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback