Beställt dator!

Wiih, jag är så himla glad. Igår kväll hjälpte mamma mig med att beställa hem en bärbar laptop från netonnet. Den ska enligt postens hemsida komma imorgon! Kan inte vänta. Det blev en Asus Zenbook UX31A. Kommer kosta mig en ca 2000 kr/månaden i 6 månader. Får se hur det går men jag tror inte det kommer att bli några problem som helst. Jag kan faktiskt hålla i mina pengar. Oftast.
 
Idag trodde jag skulle vara en fullproppad dag. Började klokan 08:15 och enligt schemat skulle vi sluta klockan 16:00... Fast så blev det inte. Dagen började med 2 st föreläsningar. 08:15-11:30. Sedan lunch i 2 och en halv timme! Sen workshop i en timme. Det är så himla skönt att jag bor så pass nära ändå. Tar ca 10 min med cykel hem, så självklart åkte jag hem på lunchen och åt god pasta med god pastasås. Slutade vid 15 idag :).
 
 
Imorgon är jag ledig. Tänkte ägna den dagen, och restan av helgen till att läsa som jag aldrig läst förr. Första duggan inför tentan är på fredag nästa vecka.

Mitt "mål" för helgen är nog att läsa klart alla kapitel som ska läsas, plus ett häfte på 20 sidor om "scrum". Renskriva mina anteckningar, och börja på min rapport. Men detta är bara för ena kursen.

I den andra kursen har jag 2 böcker som också ska läsas flitigt..

Kommentarer
Postat av: Lotta thorell

Du är så duktig och flitig.Är så stolt över dig. Kram❤

2012-09-14 @ 02:23:55
Postat av: Camilla

Spännande med ny dator! :D

2012-09-15 @ 22:01:38
URL: http://nachtbringer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback