Am I Dreaming?

Den här dagen har varit perfekt! Började med en god frukost, och slutade med en vacker bukett med blommor! Därimellan har jag även färgat håret, fått det stylat och tillklippt helt gratis hos frissören! Å så blev det en QP cheese meny till lunch. Haha! :-)

Dessa tokvackra blommorna har jag fått från min fina Holländare John! <3 Var minst sagt en överraskning!



Igår blev det inget blogginlägg. Hände inte så mycket intressant igår ändå. Hade huvudvärk ungefär hela dagen. Fick ett litet uppehåll och då gick jag ut med vovven, men sen kom det tillbaks! Idag känns det bättre! :) Å imorgon ska jag träffa Camilla! Ska bli hur kul som helst, var länge sen jag träffade henne så det kan inte bli något annat är roligt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhhh så himla söt han är då! :D

Det ska bli jätteroligt att träffa dig idag! :D

2012-03-27 @ 08:20:28
URL: http://blackobsidian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback