Stjärnklar himmel

Kom precis in efter att ha stått ute och försökt ta några bilder på den stjärnklara himmlen! :-) Blev dock inte några jättebra bilder, men ska se om man kan rädda någon i photoshop imorgon när jag kommer hem. (Är i stugan).

Idag har vi grillat! Årets första grillning faktiskt, var hur gott som helst. Fast det blir alltid gott när man grillar.
Imorgon ska jag ägna eftermiddagen åt att åtminstonde en bild, kanske blir det två. Sen på kvällen ska jag agera Taxi Chaufför igen, kul! :-)

Blev ett kort inlägg, börjar bli sömnig så jag ska nog gå och lägga mig snart. Slänger nog upp ett eller två inlägg imorgon också. På kvällen får ni se hur bilden blev. God Natt! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så trevligt med grillning, jag längter efter det :D

2012-03-23 @ 21:49:55
URL: http://blackobsidian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback