16 DECEMBER 2010

Sitter  kvar i skolan trots att vi slutade flr säkert 2 timmar sedan. Jag väntar på att klockan ska bli 16:17 så jag kan komma härifrån. Ska ut och köpa julklappar med mamma idag nämligen och hon slutar inte förens halv 5. Passade på att skriva ut lite egna bilder till mig själv för en gång skull. Ska bli roligt att få ta hem dom och kanske sätta upp dom på väggen :) Skulle dock vilja klistra fast dom på hårt papp eller vad det kallas ute i Expo, men eftersom sista skoldagen är imorgon och då har jag inte ens några lektioner så får jag väl stå ut med att dom är lite sladdriga xD ...

Idag har jag fotat Sanna i studion också :) Skulle egentligen fotat Camilla också men det hann hon inte, och även dizzy men då hann inte jag. Får bli i vår i stället (: Blev några klockrena bilder på sanna som jag säkert kommer lägga ut i helgen om det är ok för henne.

Men nu börjar det kanske bli dags att samla ihop bilder, kamera, objektiv, väskor, hårddisk, usbminnen och kameraminnen, sladdar och mig själv så jag hinner med bussen. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback