10 DECEMBER 2010

Har precis fotat klart bilderna på pappas företags produkt. Vill dock inte lägga ut någon bild på den här eftersom jag inte vet i fall jag får det eller ej. Nu återstår redigering sedan kommer nog några dyka upp på deras hemsida så småningom. (www.emotra.se).

Idag gick jag på spontanteater igen. Förra veckan tror jag det var så såg vi en teater som var riktigt bra. Nu skulle en annan klass se den så jag och två till hängde med dom igen.

Ikväll ska jag ut och försöka få några fina bilder på novemberljuset här i stan. Det är så himla kallt så jag vet inte riktigt om jag kommer ha tålamod att stå och frysa. Var ute igårkväll och skulle försöka fota staden från lite högre höjd, var där i 20 min, blev 27 bilder och inga var något att ha. Då blir man lite sur på sig själv. Men ikväll ska jag göra ett nytt försök och klä på mig lite mer. Hoppas bara vi hittar novemberljusrundan.

Jag slänger med en bild jag tog för någon månad sedan på min iPod Touch. Klicka för större! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback